10 березня 2009 р.

Всім привіт!
Перший раз зайшла сюди. Раніше не могла зайти - не мала часу. Працюю, хто незнає, у школі І-ІІІ ст. смт.Велика Березовиця. Тут відповідно проходить і моя практика. Вчу алгебру і геометрію у 10-11 класах, а також інформатику з 2 по 11 клас, крім 7 класу. Спочатку було важко працювати в школі, а тепер вбулась. Втягнулася в навчальний процес.
Крім мене, в школі ще працює вчителька математики Боднар Е.В. Я багато чим їй, завдячую. Коли в мене виникають проблеми, то я завжди до неї звертаюся. Вона також є моїм наставником в школі, оскільки я молодий вчитель математики.
Комп'ютерний клас новий. Є в класі 12 учнівських і 1 учительський комп'ютерів, сканер, принтер.
Цього семестру придбали плакати з інформатики (13 шт.) до комп'ютерного класу. Частину плакатів повісила на стіни.
Мені легко проводити уроки у молодших класах. В 2-4 кл. веду факультатив "Сходинки до інформатики". У 5-9 кл. маю факультатив "Вступ до інформатики". Молодші учні вони цікавляться, запитують. З ними легше, ніж з старшими.
До своєї роботи я намагаюсь відноситись совістно, виконувати добре. В мене інколи виникають помилки, але стараюсь їх виправляти і бути уважною.
Хто з наших на практиці, то вони не мають права вести записи в журналі, виставляти оцінки. До цього потрібно відноситись досить серйозно. Потрібно досить грамотно і чітко вести записи в журналі, виставляти оцінки. Оскільки я вчу 11 клас, то до записів і оцінок в журналі дуже придираються і сварять. Мене сварили і не один раз. Думаю більше не будуть.
На перших порах як я прийшла до школи, я ніколи не кричала на учнів. А тепер приходиться підвищувати голос на них. Хочу сказати одне, коли на них кричиш, то вони ще більше не шумлять.
Найбільше проколів виникає в мене на уроках математики. Їхні знання просто "вражають". В 1о класі просто запитала "Скільки буде 1 поділити нуль?". Варіантів відповідей було не багато. Відповіли таким чином, що це буде або 1, або 0. Пізніше прийшло прозріння і сказали, що на нуль ділити не можна.
В 11 класі на контрольні роботі написали замість "формула Герона" "формула Барона", або "формула Тарона".
В 10 класі на уроці я можу лише працювати з 8 учнями, тобто викликати їх до дошки. Інші просто сидять і переписують з дошки. Їм математика не потрібна. Проте в кінці семестру виставляють такі претензії щодо оцінок.
11 клас в мене працюють на уроці. Задачі з геометрії розв'язують всім класом. За урок стараємось розв'язати 2-3 задачі.
До уроків інформатики також готуюся. Учні інколи звертаються з своїми питаннями, тому стараюсь на них дати відповідь.
Перед тим як йти на урок, то готуюсь. Я не можу прийти на урок і спонтанно щось пояснювати. Я вечором готуюся до уроків. І мені на другий день легко проводити уроки.
Я переконалась в тому, що вчитель інформатики в школі - дуже потрібний. Якщо щось потрібно зробити, то звертаються до мене. Вчителі початкових класів інколи проводять уроки в класі, приносять диски, і просять показати дітям відео :"Умань", "Тарас Шевченко", "Печери України". 19 січня проходив семінар ЗДпВР в школі. Частина семінару проводилась в комп'ютерному класі, де деяку участь брала я.
Взагалі я безвідказна. Якщо до мене звертаються щось зробити, помогти, то я завжди погоджуюся. Коли немає часу, то просто відмовляюся, пояснюю тим, що немаю часу і зроблю пізніше.

Накінець признаюся в тому, що я не шкодую, що в педагогічний поступила і пішла працювати до школи. Мені це подобається.

2 коментарі: