25 лютого 2009 р.

Мої учні

       На практиці я закріплена за 11-им класом, в якому 15 учнів. Під впливом незалежного оцінювання вони дуже зайняті. Це відобразилось на навчанні. Кожен з них вибрав собі спеціальність на яку буде поступати і предмети які здаватиме. Врезультаті учні зосередились лише на вивченні потрібних їм предметів. Майже всі займаються з репетиторами. Учні дуже часто пропускають уроки: одні їздять на підготовку у вузи, інші до репетира, а уроки які їх не цікавлять просто прогулюють. На щастя, математика всім потрібна бо вони мають здати екзамен, тому на мої уроки приходять майже всі. Один учень хоче поступати на наш фізмат, а саме на прикладну математику.
       Уроки я проводжу із використанням мультимедійної дошки. Я її використовую для демонстрації, а хотілось би безпосередньо управляти нею. Але є проблема: дошка не відцентрована, а я не знаю як це зробити. Якщо хтось зможе мені допомогти то напишіть будь-ласка в коментарях. Наперед дуже вдячна.

1 коментар:

  1. В меню дошки є інструментарій. УВ кожної дошки звичайно свій, але там
    обов'язково має бути пункт "Орієнтація". Якщо його немає то можливо не
    поставлене програмне забезпечення до цієї дошки. Воно в кожної дошки своє.
    Весь інструментарій практично завжди є в меню "Пуск" - "Програми".
    Цей інструментарій може відображатись і на панелі задач в вигляді дошки з олівцем.
    Але обов'язково дошка має бути під'єднана до комп'ютера.

    ВідповістиВидалити